13/12/13

Nire irakasle identidadea ezagutzen...

Teknologia berrietan oinarritutako irakaskuntza ikaskuntza prozesuek ekartzen dizkiguten hausnarketa pedagogikoetan askotan arriskuak eta beldurraren pedagogia bat (ziberbulling-a, identitate ordezkapenak, birusak, dependentzia, gehiegizko kontsumoa,...) azalerazten dira.
Etorkizuneko irakasleen IKT prestakuntza prozesuetan, gu bizitzen ari garena kasu, premiazkoa da irakasle eta ikasle gisa pertsona osoak bilakatzea. Urgentea da gure burua zaintzen ikastea eta barne autoritatearen aukerak behatu eta deskubritzea.
Hausnarketa honetan sakontzeko orain dela bi urte ikasle talde batekin bizitako prozesuaren ondorioz sortutako komunikazioa helarazten dizuet.
Agian gure artean bizi izan dugun prozesu azkarrean gertatukoak ulertzeko aukera emango dizue:

Nire irakasle identidadea ezagutzen

“Si no me conozco a mí mismo, no puedo saber quiénes son mis alumnos, los veo a través de un cristal oscuro, en la sombra de mi vida no revisada; y cuando no puedo verlos con claridad, no puedo enseñarles bien. Cuando no me conozco a mí mismo, no puedo conocer mi materia; no en los niveles más profundos del significado asumido y personal”
Palmer (1998, p.2)

No hay comentarios:

Publicar un comentario